[Okuma Etkinliği] Sen Benimsin - Tessa Bailey | Kitap Yorumu + Yazarın Hayatı

18 Ekim 2015 Pazar

Kitabın İsmi: Sen Benimsin
Kitabın Orjinal Adı: Protecting What’s His
Yazarın İsmi: Tessa Bailey
Serinin Adı: Line of Duty Series
Yayınevi: Nemesis Kitap
Tür: Yetişkin (NA)
Derek Tyler, oldukça başarılı bir komiserdir. Fakat mesleği artık neredeyse tüm hayatını ele geçirmiştir. Öyle ki, karşısındaki daireye yeni taşınan Ginger Peet'ten etkilendiği anda, onun bütün kişisel bilgilerine ulaşabileceği bir araştırma yapar; o güne kadar aldığı trafik cezaları da dahil…Ginger, kız kardeşiyle birlikte uzak bir şehirden Chicago'ya taşınmıştır ve yeni bir hayat kurmaya çalışmaktadır. İhtiyacı olan son şeyse, tam karşı dairesinde oturan çekici, yakışıklı ve meraklı bir komiserdir. Sıkı durun, burası karışacak!




MERHABA İNTERNET!

Müthiş boşlanılan ve yazılamayan bir bloga hoşgeldiniz.Eğer bu etkinlik olmasaydı yazı yazmam da mümkün olamayacaktı emin olun.Bu arada etkinliğimize de hoşgeldiniz ve de umarım eğlenmişsinizdir ! Bir hafta boyunca her gün hem yorum hem de değişik etkinlik paylaşmaya çalıştık.Kitap Arası Kitap Molası, Hayal Perest’in Zaman Yolcuğu, Yorum Durağım, Agnes Wood son olarakta ben etkinliğe ev sahibi yaptık.Turda pek aktif olamadım internet sorunu çektiğim için ve de üniversitede olduğum için.Ama bu gün hepsini telafi etmeye çalışıcam.Umarım yani ! Buradan giriş yazısını bitirmeden Nemesis Kitap'a da bana katlandıkları ve tura -etkinliğe- ev sahipliği yaptıkları için teşekkür ederiz ^^ 

  Normal de hemen yorum kısmına geçmem biliyorsun okuyucu,ama şu an zıp zıp zıplıyorum yorum kısmına geçmek için çünküü Derek ve Ginger'ın aşkını yaşadıklarını anlatmak istiyorum.Öncelikle kitabın kapağına bakarak yargılamayın diye bir söz vardır bakın o çok doğru.Arkadaşlarım bakıp laf ettiler demeyin öyle dedim ben okuduktan sonra onlara verdim "Veraa çok güzelmiş ay bayıldık" gibi cümleler kurdular.İşte böyle olucaksınız dedim ! Lafı uzatmadan konuya giriyorum çünkü daha tatlı ve genç yazarımız Tessa Bailey'nin hayatını paylaşıcam sizinle.

  Ginger barmaidlik yapan genç bir kızımızdır ve aynı zamanda kız kardeşi Wip'e bakıyordur.Ginger ve Wip'in annesi tabiri caizse tam bir kaçıktır ve de biraz sürtüktür.Anneleri yüzünden birbirlerine sığınmış kızlar bir anda gelen para sayesinde hayatları çok güzel bir şekilde değişir.Nashville'den evlerini taşırlar ve de muhteşem yakışıklı harika polisimizin karşısına taşınırlar.Böyleeellikle Derek ve Ginger'ın tanışması harika bir şekilde gerçekleşmiş olur.Sonrasını siz düşünün,ateşli karşılaşmalar atışmalar harika sohbetler.Derek ve Ginger sahneleri.Yüzümüzdeki gülümseler.Anlatırken sadece onların hallerini düşündüğüm için ve Derek'i muhteşem formasıyla düşündüğüm için kitaptan bahsedemiyorum.Ama yazarımızın dili ve kitabın akışı.Ve karakterlerin mükemmel uyumu.Ah ah bir başına oturduğunuzda hemen kitabı silip bitiriyorsunuz.

 Hiç düşündünüz mü bunu yazan ablamızın yaşamı nasılmış diye eh onun için de size bir çıtlatma yapıcam.Orjinal belgeyi yazarımızın orjinal hayat hikayesi burada.Çevirimin kusuruna bakmayınız lütfen ^^ 


Tessa Bailey California Cansas doğumlu.Lise mezuniyetinden sonra Tessa Bailey lise yıllığını,yırtık pantolonunu ve de laptobunu toplayıp dört günden az sürede New York'a taşınmış.

Yazarımızın en kayda değer hayat tecrübelerinden biri K-Dees'te garsonluk yapmak,amcasının Manhattan da sahip olduğu bar.Bu dört duvarın arasında yazarımız eşini de bulmuş,en yakın arkadaşını ve de klasik rockın büyüleyiciliğini keşfetmiş.

Yazarımız şu anda Long Island,New York'ta eşi ve iki çocuğuyla beraber yaşıyor.Yazarlık mesleğinden çok mutlu olan yazarımız aynı zamanda da insanların birbirlerine aşık olmalarını yazmaktan zevk alıyor.



Öncelikle çevirimin kötülüğünden dolayı sizden özür diliyor bir daha ki etkinlikte görüşmek üzere diyorum ^^





 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS